Servicecontracten


Bronze support (inbegrepen)


 

1e jaar inclusief:



Helpdesk


Gedurende werkdagen recht op telefonische-, chat- en mail-ondersteuning bij het printen van uw modellen.

 

Carry-in garantie

 
Heeft u een defect? U stuurt het product in de originele verpakking naar ons terug en wij onderzoeken de oorzaak van het probleem. Vervolgens zorgen we ervoor dat u een goed werkend product terug ontvangt. Dekking van alle uren benodigd voor storingsonderzoek en reparatie uitgevoerd door medewerkers van 3DNINJA.


Let op: Alle onderdelen inbegrepen, behalve slijtdelen en verbruiksgoederen, printer-bed, schade door verkeerd gebruik ( niet conform de handleiding), schade door ongelukken of andere externe factoren.

 

2e en volgende jaren:



Helpdesk


Gedurende werkdagen recht op telefonische-, chat- en mail-ondersteuning bij het printen van uw modellen.




Silver support (€495,- excl. BTW)


1e jaar inclusief:



Helpdesk


Gedurende werkdagen recht op telefonische-, chat- en mail-ondersteuning bij het printen van uw modellen.

 

Onsite garantie


Heeft u een defect? Wij komen bij u langs en repareren uw product. Mochten we uw printer niet ter plekke kunnen repareren dan nemen we deze mee en ontvangt u uw gerepareerde product terug. Dekking van alle uren benodigd voor storingsonderzoek en reparatie uitgevoerd door medewerkers van 3DNINJA.


Let op: Alle onderdelen inbegrepen, behalve slijtdelen en verbruiksgoederen, printer-bed, schade door verkeerd gebruik ( niet conform de handleiding), schade door ongelukken of andere externe factoren.

 

2e en volgende jaren:



Helpdesk


Gedurende werkdagen recht op telefonische-, chat- en mail-ondersteuning bij het printen van uw modellen.

 



Gold support (€795,- excl. BTW)

 

1e jaar inclusief:



Helpdesk


Gedurende werkdagen recht op telefonische-, chat- en mail-ondersteuning bij het printen van uw modellen.

 

Onsite garantie


Heeft u een defect? Wij komen bij u langs en repareren uw product. Mochten we uw printer  niet ter plekke kunnen repareren dan nemen we deze mee en ontvangt u uw gerepareerde product terug. Dekking van alle uren benodigd voor storingsonderzoek en reparatie uitgevoerd door medewerkers van 3DNINJA.


Let op: Alle onderdelen inbegrepen, behalve slijtdelen en verbruiksgoederen, printer-bed, schade door verkeerd gebruik ( niet conform de handleiding), schade door ongelukken of andere externe factoren.

 

Jaarlijks onderhoud


Wanneer u uw 3D printer professioneel gebruikt moet deze altijd in perfecte staat zijn. We komen aan het einde van het eerste jaar uw printer ophalen en dan kijken we deze volledig na.

 

We controleren uw printer op de volgende punten:

 

-Algemene controle 3D printer & connectiviteit

-Controle motoren en standaard vervanging aandrijfriemen

-Controle detectoren

-Check voor storingen / indien nodig oplossen (uitlijnen & kalibreren).

-Check printkop

-Controle extruder

-Voedingcontrole

 

Na de controle ontvangt u van ons een onderhoudsrapport en in feite heeft dan weer een zo goed als nieuwe printer.           

 

2e en volgende jaren:



Helpdesk

Gedurende werkdagen recht op telefonische-, chat- en mail-ondersteuning bij het printen van uw modellen.